مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

 

مناسب ترین نوشیدنی ها برای آب کردن شکم

نوشیدنی های سرد وگوارا ، خاطراتی به یاد ماندنی را از فصل زیبای تابستان در فکر اشخاص بر جای می گذارند . اما در عین حال ، تشویش و دل نگرانی از چاقی بعد از نوشیدن هم همواره در پی آن خواهد بود .    

دیگر نگرانی را از خود دور کنید و با خاطری آسوده ، به استقبال تابستان رنگارنگ و زیبا بروید ! در این مقاله ، چند نوشیدنی سالم و گوارا را به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر لذت نوشیدن آنها ، سلامت" target="_blank">سلامت و زیبایی اندام شما نیز حفظ خواهد شد و خبر خوش اینکه ، حتی موجب کاهش وزن و خوش فرم شدن شکم نیز می شوند .

آب طعم دار همانطور که بارها تاکید کردیم ، هیدراته نگه داشتن بدن در طی روز اهمیت بسیار زیادی در سلامت" target="_blank">سلامت و زیبایی بدن خواهد داشت و زمانیکه سعی دارید تا حد امکان سموم را از بدن دور سازید ، بهتر است توجه خاصی به این موضوع داشته باشید .    

نوشیدن آب کافی ، به حفظ تعادل مایعات در بدن کمک زیادی کرده و مانع از کم آبی و همچنین احتباس آب در بدن خواهد شد . در ضمن ، نوشیدن آب به میزان کافی در طول روز ، باعث احساس سیری بیشتر و جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری ها می شود . اما اگر نوشیدن آب ساده ، شما را خسته می کند ، می توانید با سبزی های تازه ، مرکبات ، تکه های خیار و سایر طعم دهنده های طبیعی ، آن را طعم دار و دلپذیر تر سازید .     

آب هندوانه مادامی که شربت ها ، به طور طبیعی و بدون افزودن شکر تهیه و مصرف شوند ، بدون هیچ گونه نگرانی از افزایش وزن ، می توان از نوشیدن آنها لذت برده و بدن را همواره هیدراته نگه داشت و آب هندوانه ، یکی از برترین گزینه هاست !    

هندوانه ، این میوه خوش طعم و کم کالری ، نه تنها به دلیل محتوای آب فراوان ، فوق العاده مفید و باارزش بوده و بدن را کاملا هیدراته نگه می دارد ، بلکه سرشار از مواد مغذی مثل لیکوپن برای مبارزه با سرطان و اسید آمینه ای عالی مثل آرژنین می باشد .    

در یک مطالعه جدید ، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که آرژنین قادر است چربی بدن را کاهش داده و موجب افزایش توده عضلانی بدن شود .     

چای نعناعی سرد این نوشیدنی باطراوت در روزهای گرم سال ، فوق العاده است . چای نعناعی سرد ، شکمی صاف و زیبا را به شما هدیه می دهد . جالب است بدانید نوشیدن این چای ، موجب هضم سریعتر چربی های موجود در غذاهایی مثل برگرها و استیک شده ، نفخ را برطرف کرده و به این ترتیب ، اندام شما را زیبا و متناسب می سازد .     

نوشیدنی آناناس با تهیه نوشیدنی یخ در بهشت آناناس ، شکمی صاف و زیبا داشته باشید .

آناناس ، به طور طبیعی ، دارای آنزیمی به نام بروملین است که موجب شکسته شدن پروتئین ها ، سهولت هضم و رفع نفخ می شود .     

نوشیدنی شکلات تلخ جالب است بدانید این نوشیدنی موجب زیبایی اندام و خوش فرم شدن شکم خواهد شد . این نوشیدنی پرطرفدار ، با سرکوب کردن اشتهای کاذب و کاهش میل شدید به خوردن حجم زیاد مواد غذایی ، موجب تناسب اندام و فرم گرفتن شکم خواهد شد. مصرف این نوشیدنی در وعده مهم صبحانه ، یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور خواهد بود . اینکار، تا ساعتها ، شما را سیر نگه داشته و مانع از ریزه خواری در طی روز می شود .     

چای سبز مطالعات نشان می دهند که چای سبز ، علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی ، حاوی ترکیبات و انتی اکسیدان هایی است که می تواند با از بین بردن چربی های شکم ، آنرا زیبا وخوش فرم سازد.  مصرف این نوشیدنی قبل از تمرینات ورزشی ، موجب چربی سوزی بیشتر طی تمرینات هوازی خواهد شد .

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش