مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

بررسی تویوتا کمری 2016

جمعه 28 فروردین 1394

در 13 سال اخیر تویوتا کمری بهترین آمار فروش خودرو در آمریکا را داشته ، و این بخاطرطراحی  نمای داخلی فوق العاده ، نمای بیرونی ظریف ، عملکرد قابل قبول ، و البته ضد گلوله بودن آن است . اما پیش قدم بودن در بازار خودرو برای چنین مدت طولانی نیازمند بروز رسانی های دائمی است . در سال 2015 ، تویوتا قصد دارد  2000 بخش از مدل کمری را جوانتر ( به گفته ی خودشان ) کند و فقط سقف است که قرار است بدون تغیییر باقی بماند . این تغییرات شامل مواد و تجهیزات  داخلی جدید ، سیستم تعلیق بروز شده ، و نمای بیرونی بازبینی شده خواهد بود .

جهت آشنایی بیشتر با این خودرو در ادامه مطلب با ما همراه باشید . . .

 

اکنون تویوتا آماده است که از اسپشیال ادیشن ، این چهاردر محبوب آمریکایی را در نمایشگاه خودرو شیکاگو ، که هفته ی دیگر برگذار خواهد شده ، رونمایی کند .  در مقایسه با کمری  SE ( مدل قبلی کمری ) این نوع جدید چندین مشخصه ی جدید را به کابین و نمای بیرونی اضافه کرده است و مدل جدیدی را تولید کرده که تویوتا احساس می کند که بالاتر از همه ی انواع دیگر قرار خواهد گرفت .

نمای بیرونی

با توجه به اینکه مدل جدید بر اساس به روز رسانی های سال 2015 طراحی شده ، اسپشیال ادیشن همچنین دارای پنل جدیدی است که هرچند امری جزئیست اما با ترکیب مشخصه های دیگر ظاهری متفاوت نسبت به کمری SE به خودرو می دهد . اولین چیزی که متوجه خواهید شد رنگ پویای خودرو است که در دو رنگ مروارید  تیره و آبی متالیک است . از آنجایی که هر خودروی اسپشیال ادیشن نیازمند رنگی است که کمی از دامنه ی همیشگی سیاه و سفید فاصله بگیرد ، این رنگ های پیشنهادی می توانند علاقه ی خریداران را حسابی جلب کنند .
در مرحله ی بعد ، چرخ های 18 اینچی را خواهید دید که یک اینچ بزرگتر از چرخ های مدل SE هستند . چرخ ها از جنس آلیاژ سبک هستند و ظاهری ماشین مانند دارند که با رنگ مشکی براق شدید تر شده است .  چراغ های عقب نیز تغییراتی را تجربه کرده اند و دارای محفظه ی دودی است که با ظاهر جدید به خوبی منطبق می شود .

نمای داخلی

با توجه به این نکته که کمری را بیشتر کسانی استفاده می کنند که هر روز یک مسیر مشخص را از منزل به محل کار می روند ، دقت زیادی به عمل آمده تا نمای داخلی تا جایی که امکان دارد فرح بخش طراحی شود . کمری از ابتدا به داشتن نمای کروم اطلسی ، چرم کاری داخلی ، و تزئینات چوب خود می بالید ، و این نوع اسپشیال ادیشن چند مشخصه ی دیگر را نیز به این قابلیت ها افزوده است . در داخل خودرو متوجه صندلی های " اسپرت " شده خواهید شد که شامل پارچه های آبی طرح دار و دوخت های آبی کنتراست است . این دوخت ها همچنین بخش دنده و داشبورد را نیز تزئین می کند ، در حالی لوگوی اسپشیال ادیشن بر روی پادری ها حک شده است .
سان روف خم شده به همراه مجموعه عقربه های داشبورد آبی و سفید رنگ این زیبایی داخلی را دو چندان می کند . برخی ویژگیها مانند ورودی بدون کلید( keyless ) ، استارت فقط با فشار یک دکمه و سیستم صوتی انتیون آدیو که دارای قلبلیت مسیریابی است همگی از نوع استاندارد می باشند . سرانجام ، سیستم کنترل فرمان شارژی وایرلس  IQ  موبایل شما را همیشه در اختیارتان قرار خواهد داد .

همانند اغلب انواع اسپشیال ادیشن ها ، نیروی پیشاوری این کمری نسبت به مدل SE تغییری نکرده است ، و فقط یک مورد از موتور و گیربکس است که جای بحث دارد . موتور 4 سیلندری 2.5 لیتری با نیروی انتقال 6 سرعته . موتور قدرت 178 اسب بخار را تولید می کند و نیروی گشتاور 170 پوند . با این تفاسیر سرعت 0  تا 60 تقریباً 8 ثانیه است و بالاترین حد سرعت 125 مایل در ساعت است .
وجود V- 6 168 اسب بخاری تویوتا که به عنوان آپشن بر روی مدل های  XLE و XSE  پیشنهاد می شود بسیار جالب توجه خواهد بود . اما مصرف سوخت برای مدل 4 سیلندری 25 مایل در گرم و در اتوبان 35 مایل در گرم است .  برای کسانی که دنبال مصرف سوخت پایین تر هستند ، می توانند کمری هیبریدی را انتخاب کنند که در شهر 39 مایل در گرم و در اتوبان 43 مایل در گرم کارایی آن است .
قیمت
جزئیات قیمتی کمری تا زمان رونمایی در نمایشگاه شیکاگو هفته ی آینده فاش نخواهد شد . اما با توجه قیمت پایه ی 23840 دلاری مدل SE و مجموعه امکانات فعلی ، بر آورد می شود که اسپشیال ادیشن 4000 دلار افزایش قیمت را تجربه کند و به قیمت نهایی 28000 دلار برسد . جهت مقایسه ، قیمت کمری فول آپشن XSE  که با موتور ارزشمند V - 6 ، چرخ های 18 اینچ ، و سیستم صوتی انتیون و نویگیشن همراه خواهد بود ، از 27660 شروع خواهد شد .

جهت عضویت در کانال عشق ماشین کلیک نمایید !

لینک های زیر نیز میتواند مفید باشد :


بررسی تویوتا کمری 2017

معرفی تویوتا یاریس هاچبک 2015

بررسی تویوتا کمری 2015

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش