close
تبلیغات در اینترنت
ورزش های مفید برای گردن درد
جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

 

ورزش های مفید برای گردن درد

تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد و تقویت عضلات گردن

انجام حرکات ورزشی می تواند باعث تقویت عضلات گردن  شود ؛  تمرینات زیر به منظور درمان آسیب و تقویت عضلات گردن برای آن دسته از ورزشکاران که از ناحیه گردن آسیب دیده اند همچنین برای شخصی که دچار ناراحتی و درد گردن است و حتی برای شما که می خواهید عضلات گردنتان را تقویت کنید مفید می باشد .

حرکات ورزشی برای درمان گردن درد :

حرکت اول : چرخش گردن ؛ برای انجام این حرکت ورزشی روی یک صندلی بنشینید . سر را صاف و مستقیم نگه دارید . سپس سر را به طرف راست بچرخانید و به موقعیت اول برگردید و سر را به طرف چپ بچرخانید . این تمرین ورزشی را ۱۰ بار در روز برای هر طرف انجام دهید .  

حرکت دوم : کج کردن گردن ؛ روی صندلی بنشینید ، سر را صاف نگه دارید ، سپس به طرف چپ حرکت دهید و به موقعیت اول برگردید .این حرکت ورزشی را ۱۰ بار در روز و برای هر طرف تکرار کنید .    

حرکت سوم : خم کردن گردن ؛ سر را صاف نگه دارید ، سپس گردن را به طرف پایین خم کنید تا جای که چانه به قفسه سینه برسد ، این وضعیت را ۵ ثاینه نگه دارید و ۱۰ بار تکرار کنید .    

حرکت چهارم : حرکت گردن به سمت عقب ؛ برای انجام این حرکت ورزشی هم روی صندلی بنشینید ، بدن صاف و بدون خمیدگی باشد ، سپس سر را تا جای عقب ببرید تا چانه شما به سقف اشاره کند .این حرکت را ۱۰ بار در روز تکرار کنید .    

حرکت پنجم : فشار و مقاومت ؛ انگشتان خود را زیر چانه قرار دهید ، سپس گردن را به طرف پایین حرکت دهید و با انگشتان مقاومت ایجاد کنید تا گردن خم نشود . این حرکت را ۵ ثانیه نگه دارید و ۵ بار تکرار کنید .    

حرکت ششم : کشش ؛ برای انجام این حرکت ورزشی صاف بایستید و دست ها را از پشت قلاب کنید ، سپس شانه راست را پایین حرکت دهید و گردن به طرف چپ خم کنید . در عضلات جانبی گردن احساس کشش می کنید ، این وضعیت را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید و ۳ بار تکرار کنید ، حرکت را برای طرف دیگر نیز انجام دهید .    

حرکت هفتم : انقباض ایزومتریک ؛ برای انجام این تمرین ورزشی صاف بایستید و در حالی که سر و گردن را صاف نگه داشته اید و نگاه رو به جلو است ، کف دست را روی پیشانی بگذارید و به سر فشار وارد کنید اما با عضلات گردن مقاومت ایجاد کنید تا سر به عقب نرود . در این وضعیت ۵ ثانیه بمانید . این حرکت را در ۳ ست و با ۵ تکرار انجام دهید .

تظرات ارسال شده

  • تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
    تبریک به من
    تبریک به تو
    تبریک به ما
    تبریک به همه
    شما به عنوان نویسنده در سایت ما انتخاب شدید
    تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
    وبساییتون چون مفید بود
    ما هم به یک همکاری مثله شما نیاز داریم دیگ
    سایت مااااااااااااااااااااااااا:www.f50download.ir
    تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
    برای اطلاعات بیشتر
    به سایت ما بیا
    و در قسمت پاییین نوشته پشتیبانی رو بزن
    ما همیشههه انلاینییییییییییییییم
    و اگر هم نمیخوای نویسنده بشی اشکالی نداره هنوزم برای ما عزیزی
    ولی حداقل به سایت ما یا یه نظر بده
    اگه ندی از 100000000000000 تا فش برای ما بدتره

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی