مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

بررسی اپتیما 2016

جمعه 21 فروردین 1394

 

بررسی اپتیما 2016

به گزارش مجله مجازی به نقل از دنیای خودرو : کیا اولین تصاویر مربوط به نسل جدید اپتیما را منتشر و از طراحی نوین آن پرده برداری کرد .
پس از انتشار تیزرهای اپتیما در یک هفته گذشته ، بار دیگر خودرو به کمک رونمایی برخی تصاویر جدیدش که زوایای مختلف طراحی آن را نشان می دهند در مر کز توجهات قرار گرفت . این محصول دارای طراحی انقلابی است و شباهت هایی نیز با خودروی مفهومی SPORTSPACE  دارد . اپتیمای جدید دارای جلو پنجره و سپر جلوی جدید با تز ئینات کرومی و رینگ های آلیاژی بزرگ تر است .

بخش داخلی کیا اپتیما نیز به روزرسانی شده و می توان گفت اتاق آن جادار تر است . به علاوه از مواد با کیفیت تری در ساخت قطعات آن استفاده شده و فناوری های به کار رفته در آن نیز در مقایسه با نسل پیشین به روزتر است . قرار است نسل جدید اوپتیما ابتدا به صورت سدان و سپس در قالب بدنه واگن وارد بازار شود . شایعه شده که محصول فوق دارای دو نمونه موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ گازوئیلی ۲.۴ لیتر بنزینی و ۲.۰  لیتر توربو می باشد ولی در اروپا با یک موتور ۱.۷ لیتری CRDI عرضه می گردد . کیا اوپتیما ۲۰۱۶ چند روز دیگر به طور رسمی در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد .

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش