مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

در این بخش قصد داریم شما را با انواع ترفند های کاربردی در بازی محبوب فوتبال pes آشنا نماییم تا بتوانید با استفاده از این آموزش ها در موقعیت و شرایط مناسب از آنها استفاده نمایید !

در ضمن اگر شما نیز ترفند خاصی را میدانستید که در این پست ذکر نشده است در قسمت نظرات ارسال نمایید تا با نام خودتان در سایت درج شود ! ( با تشکر از همکاری شما ! )

برای مشاهده ی این ترفندها در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید . . .




رها کردن توپ : گرفتن همزمان RT و RB هنگام دریافت پاس ( چه پاس زمینی ، چه سانتر )
سه تا کاربردم داره : 1- بازیکن توپ و رها میکنه تا توپ عبور کنه و بعد بره دوباره دنبالش ( این شیوه به درد مهاجمان میخوره در مقابل مدافعان ) 2- رها کردن برای اینکه بازیکن دیگه توپ و تصاحب کنه 3- در مواقعی که توپ داره بیرون میره و به نفع شماست بازیکن شما اجازه میده بره بیرون و به نفع شماست

شروع مجدد سریع : در مواقعی که داور خطا گرفته و توپ از محل خطا زیاد دور نشده با گرفتن دکمه ی LS و زدن پاس A یا Y

چرخیدن بدون توپ : در مواقعی که بازیکن در جهتی غیر از جهت دروازه ی حریف در حاله حرکته ابتدا باید جهت ( دکمه ی LS ) رو رها کرده و بعد RT رو زد ، در واقع در این حرکت بازیکن بدون لمس توپ بدنشو در جهت توپ میچرخونه.

تمارض به شوت کردن : در حال دریبل , R2 S X
نشون دادن زدن شوت و کنسل کردن آن زدن شوت و بلافاصله دکمه ی A را فشار دهید ، در این حالت دروازه بان گول میخوره و شما هم برید حالشو ببرید ، البته این حالت برای زمانی که تو زمین حریف هستید در قبال مدافعان میتونید انجام بدید.

عقب عقب رفتن سمت دروازه حریف : سمت چپ + R2
به سمت دروازه خود آرام آرام بروید و در همان جهت که جهت چپ در نظر میگیریم دروازه خودمون رو ، R2 و همان جهت را بگیرید. یعنی R2  و سمت چپ. میبینید که همان حرکت قبل را میروید ولی بجای اینکه روی شما به دروازه ی خودتون باشه روتون به دروازه ی حریفه و دارید عقب عقب برمیگردید. آماده شدن برای پاس

عوض کردن یار زمانی که توپ دست شما نیست : وقتی میخواهید سانتر یا اوت بیندازید یا در خطاها برای بازیکن مشخصی دقیق بفرستید با کشیدن R3 به سمت راست یار عوض میکنید. اگه بازم یا رو خواستید عوض کنید جهت های دیگه R3 رو بزنید ولی اول کجت راست شوک راست یا همون R3 رو بزنید بعد با گرفتن همون سمت راست R3 میتونید بازیکن ضربه زن باشید. وقتی اینکارو کردید شوت نمیتونید بکنید و باید یا پاس بدهید یا سانتر کنید تا خود کامپیوتر به شما پاس دهد ( یار خودتون بهتون پاس میده )

جلو بردن بازیکنان در حمله : گرفتن جهت سمت یار R3
اگه متوجه نشدید بگم که وقتی یارتون جلو نمیره ( مشکل بد pes که یارها موقع حمله جلو نمیرن ) شما مثلا یارتون پایین هست. جهت پایین R3 یا همون شوک سمت راست رو به پایین میزنید و یارتون جلو میره ( یه فلش بالا سرش میاد ) سپس میتونید بش پاس بدید. برای کم شدن دفاع های جلوی رویتون هم خوبه ( گول زدن ) و مثلا وقتی یارتون بالاتونه شوک سمت راست را به طرف بالا بکشید تا یار بالاییتون جلو بره یا عقبتونه عقب رو و جلو هم همینطور. البته بگم که باید R3 را به داخل فشار دهید و بکشید. یعنی همون شوک سمت راست رو به داخل فشرده و به سمت پایین بکشید و ول کنید. باید حتما رو به داخل فشارش بدید.

برای مشاهده ی سایر آموزش های فوتبال pes اینجا کلیک نمایید !

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش