مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

بازگشت تویوتا GT86 به ایران !

یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

عدم امکان عرضه جنسیس کوپه به خاطر محدودیت حجمی و غیبت غیرموجه و طولانی مدت GT86 در لیست فروش ایرتویا باعث شده تا خلا یک کوپه اسپرت خوش قیمت ( البته در مقیاس خودروهای وارداتی ) کاملا در بازار حس شود و این در حالی است که حداقل در مورد GT86 ، محدودیتی برای واردات وجود ندارد . . . ادامه مطلب !

جهت عضویت در کانال عشق ماشین کلیک نمایید !

 

تقریبا یک سال از عرضه بین المللی فیس لیفت GT86 با چهره ای تهاجمی تر و تغییراتی در طراحی و تریم داخلی می گذرد .

هر چند در قالب این فیس لیفت ، برای مدل های سفارش اروپا و همچنین خاورمیانه ، تغییری در پیشرانه 2.0 لیتری و دمش طبیعی خودرو اعمال نشده و همان 200 اسب بخار قدرت را دارد اما مدل سفارش آمریکا 5 اسب بخار قدرتمندتر شده و حال ، دارای گیربکس 6 سرعته دستی ارتقایافته با نسبت های سریع تر است .

GT86 برای مدل سال 2017 ، به سامانه همیار استارت در سربالایی نیز مجهز شده که مانع از حرکت خودرو به عقب در هنگام شروع حرکت در مسیرهای شیبدار می شود !

GT86 جدید ، در تریم VTX و با امکاناتی همچون تهویه با کنترل اتوماتیک دو منطقه ای ، فرمان برقی ، استارت دکمه ای ، اهرم های تعویض دنده پشت فرمان ، مولتی مدیا با نمایشگر 7 اینچی ، نویگیشن ، سیستم پخش با 6 بلندگو ، ورود بدون کلید ، ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ای و زانوی راننده ، دیفرانسیل لغزش محدود ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ، سیستم بررسی فشار باد تایرها و کروز کنترل ، قیمت 109,900 درهمی در امارات دارد .

جهت عضویت در کانال عشق ماشین کلیک نمایید !

 

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش