مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

 

سفید کردن دندانها با چند روش طبیعی

خوردن کرفس و سيب : اين دو خوردني حاوي سلولزهاي رشته هایی هستند که مانند يک مسواک طبيعي ميتوانند به آرامي و بدون ضرر ، دندانها را تميز و سفيد کنند. اين خوردنيها اثر رنگدانه های ناشي از مواد غذايي را از روي دندانها پاک ميکنند.

استفاده از پراکسيد هيدروژن ( يا آب اکسيژنه ) : اين ماده کاملا طبيعي و غيرسمي که ترکيبي از مولکولهاي اکسيژن و آب است و ميتواند به شيوهاي بيخطر دندانها را پاکسازي کند و براي بهداشت و سلامت" target="_blank">سلامت کلي دندانها نيز مفيد است. روش استفاده از آب اکسيژنه اين است که پودر 3 درصد آن را در آب شير به مقياس 50-50 حل کرده و هر شب قبل از خواب دندانهايتان را با اين محلول بشوئيد. پس از چند هفته متوجه خواهيد شد که دندانهايتان سفيدتر و روشنتر شدهاند.

توت فرنگي بخوريد : اين ميوه خوشمزه و پرطرفدار تابستاني به دليل اينکه حاوي ماده اي موسوم به اسيد ماليک است درسفيد کردن دندانها نقش موثري دارد. براي بهرهمند شدن بيشتر از اين خاصيت توتفرنگي هفته اي يک بار دستورالعمل زير را انجام دهيد :

ابتدا يک عدد توتفرنگي را با يک قاشق غذاخوري جوش شيرين ترکيب کنيد تا يک خمير قرمز رنگ حاصل شود. اين خمير را روي مسواک قرار داده و آن را مدت 5 دقيقه روي دندانهايتان بگذاريد.

براي جلوگيري از پوسيدگي دندانها پس از 5 دقيقه با يک مسواک استاندارد ، دندانهايتان را بشوييد تا هرگونه قند طبيعي از روي دندانهايتان پاک شود.

استفاده از پوست پرتقال و برگهاي درخت برگ بو : اين دو سفيد کننده طبيعي دندانها که غير معمولتر از بقيه موارد هستند ميتوانند رسوبات روي دندانها را تاحد زيادي برطرف کرده و دندانها را درخشانتر کنند شما ميتوانيد به نوبت هر يک از آنها را به طور خشک يا به صورت پودر ترکيبي با يکديگر روي دندانها بگذاريد.

و بالاخره ميتوانيد از جوششيرين استفاده کنيد : براي اين منظور ميتوانيد 6 قاشق غذاخوري جوششيرين را با 1/3 قاشق غذاخوري نمک ، 4 قاشق چايخوري گليسيرين و 15 قطره روغن نعنا يا ديگر روغنهاي گياهي تازه کننده بازدم ترکيب کنيد اين ترکيب را به مقادير کم هر وقت که ميخواهيد دندانهايتان سفيدتر شوند روي آنها بگذاريد و بعد از مدتي دهانتان را بشوئيد.

تظرات ارسال شده

  • با سلام خدمت مدير عزيز وبلاک
    وبلاک شما راديدم خوب بود
    اگه دوست داشتيد به سايت ما نيز سري بزنيد خوشحال ميشيم

    شما دوستان ميتوانيد براي دريافت جديدترين مقالات و پايان نامه ها و تحقيق هاي علمي

    به سايت ما به آدرس هاي زير مراجعه کنيد

    http://www.musicgelyan.com/poroje/p20/

    http://poroje20.blog.ir/

    http://poroje20.loxblog.com/

    http://www.musicgelyan.com/

    با تشکر از شما دوستان عزيز
    همچنين ما با سايت ها تبادل لينک داريم
    اگر خواستيد در قسمت نطرات اعلام بفرمايد.

کد امنیتی رفرش