مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

20 خوراکی برای مقابله با سرطان

چهارشنبه 17 خرداد 1396

در این مقاله قصد داریم شما را به 20 خوراکی شگفت لنگیز جهت مقابله و پیشگیری و مبارزه با بیماری سرطان آشنا کنیم ! برای توضیحات بیشتر و آشنایی با 20 خوراکی و تاثیر معجزه آسای آنها در مقابله با سرطان در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید . . .

یکی از مهمترین خواص گوجه فرنگی ضدسرطان بودن آن است

1 - گوجه فرنگی : گوجه فرنگی غیر از ویتامین سی ، محتوی مقدار زیادی " لیکوپن " می باشد . لیکوپن ماده ای است که خطر سرطان های پروستات و تخمدان را کاهش می دهد .

فراورده های گوجه فرنگی از قبیل : رب گوجه فرنگی ، سس گوجه فرنگی و کچاپ نیز ضد سرطان می باشند .

2 - کلم بروکلی و دیگر کلم ها : کلم ها غیر از کلسیم ، منبع عالی " سولفورافان " هستند . این ماده خطر بروز سرطان های معده ، سینه و پوست را کاهش می دهد . مقدار سولفورافان در کلم بروکلی بیشتر از بقیه کلم ها میباشد .

3- آواکادو : پتاسیم آواکادو بیشتر از موز است . همچنین ، منبع خوب بتاکاروتن و آنتی اکسیدان می باشد . مصرف آواکادو برای بهبود سرطان کبد و بیماری های کبدی مفید است .

یکی از خواص توت ها ضد سرطان بودن آنهاست

4 - توت ها : توت ها دارای ماده ای به نام " آنتوسیانین " هستند که این ماده یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و در برابر سرطان های روده بزرگ و مری از بدن محافظت می کند .

5 - دانه سویا : سویا داری " ایزوفلاون " می باشد . محصولات به دست آمده از سویا مانند توفو ، شیر سویا و آجیل سویا نیز دارای این ماده می باشند . این ماده خطر سرطان های سینه ، تخمدان و پروستات را کاهش می دهد که این کار را به وسیله محافظت سلول های بدن از اثرات زیان آور استروژن ها انجام می دهد .

یکی از مهمترین خواص چای ضد سرطان بودن آن است

6 - چای : چای سبز و چای سیاه دارای منبع طبیعی کتچین می باشند . این ماده یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و از رشد سرطان جلوگیری می کند . همچنین سرطان های کبد ، پوست و معده را کاهش می دهد .

7 - کدو تنبل : کدو تنبل ، هویج ، نارنج ، فلفل قرمز و زرد و سیب زمینی شیرین منبع غنی " بتا کاروتن " هستند که به عنوان آنتی اکسیدان های قوی شناخته شده اند و مصرف مداوم آنها منجر به کاهش انواع مختلف سرطان ها می شود .

یکی از مهمترین خواص اسفناج ضد سرطان بودن آن است

8 - اسفناج : اسفناج دارای " لوتئین " ، ویتامین های E ، C ، A می باشد . همه این مواد به عنوان آنتی اکسیدان شناخته شده اند . اسفناج سرطان های کبد ، ریه ، سینه ، تخمدان ، روده بزرگ و پروستات را از بدن دور می کند .

9 - چغندر قرمز : چغندر دارای " فلاوونوئید " می باشد . این ماده به عنوان یک ضد سرطان شناسایی شده است . ادرار اشخاص مصرف کننده این چغندر ، قرمز رنگ می باشد .

یکی از مهمترین خواص هویج ضد سرطان بودن آن است !

10 - هویج : هویج دارای " بتاکاروتن " زیادی می باشد و برای جلوگیری از سرطان های ریه ، دهان ، حلق ، معده ، روده ، کیسه صفرا ، پروستات و سینه بسیار مفید می باشد . البته نباید در مصرف آن زیاده روی کرد .

یکی از مهمترین خواص سیر ضد سرطان بودن آن می باشد !

11 - سیر : طبق مطالعات خانواده پیازها ، از قبیل ، سیر ، موسیر و تره فرنگی ، در افراد سالم سلول های سرطان زا را از بین می برند و در بیماران سرطانی ، رشد این سلول ها را کاهش می دهند . که در این بین سیر تاثیر بیشتری دارد . به طور کلی ، سیر خطر سرطان های معده ، روده بزرگ ، مری و سینه را کم می کند . سیر ریز ریز شده را 10 دقیقه قبل از آماده شدن غذا ، در غذای خود بریزید تا قدرت مبارزه با سرطان را در بدن خود افزایش دهید .

یکی از مهمترین خواص آناناس زد سرطان بودن آن است

12 - آناناس : آناناس حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشد . این میوه ، بدن را در برابر سرطان های ریه و سینه حفاظت می کند .

یکی از مهمترین خواص سیب ضد سرطان بودن آن است

13 - سیب : همانطور که می دانید سیب یک آنتی اکسیدان می باشد . علاوه بر آن ، دارای ماده ای به نام کوئرستین می باشد . این ماده خطر سرطان ریه و رشد سلول های سرطان پروستات را کاهش می دهد .

یکی از مهمترین خواص پرتقال ضد سرطان بودن آن است

14 - پرتغال : همانطور که می دانید ، پرتقال یکی از غنی ترین منابع ویتامین C است . طبق تحقیقات ، این میوه اثر ضد سرطانی نیز دارد . پرتقال ، از سرطان معده و ریه جلوگیری می کند .

15 - انگور قرمز : انگور قرمز دارای ماده ای است که از فعالیت آنزیمی که مسئول ساخت و رشد سلول های سرطانی است ، جلوگیری می کند .

16 - ریشه شیرین بیان : ریشه شیرین بیان از رشد سلول های سرطان پروستات جلوگیری می کند . ولی در مصرف آن زیاده روی نکنید ، زیرا مصرف بیش از اندازه آن ، موجب افزایش فشار خون می گردد .

یکی از مهمترین خواص قارچ خاصیت ضد سرطان بودن آن است

17 - قارچ : قارچ موجب افزایش سطح ایمنی بدن شده و با سلول های سرطانی مبارزه میکند .

18 - غذاهای دریایی و روغن ماهی : از آنجایی که غذاهای دریایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 می باشند ، روی سوخت و ساز سلول ها اثر دارند و مصرف اسیدهای چرب اشباع را کاهش می دهند . مصرف روزانه ی این غذاها ، قوی ترین و موثرترین اسلحه برای مبارزه با سرطان ها می باشد و سرطان هایی از قبیل ، روده بزرگ ، پروستات و سینه را از بین می برند .

یکی از مهمترین خواص مویز ضد سرطان بودن آن است

19 - مویز : حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و ویتامین E می باشد . مویز ضد سرطان ، درمان کننده سرطان ، درمان کننده بیماری های قلبی و پایین آورنده فشار خون است و برای نرمی و انعطاف پذیری رگ ها بسیار مفید می باشد .

20 - زردچوبه : زردچوبه از سرطان های معده و روده بزرگ جلوگیری می کند . همچنین تعداد سلول های سرطانی را کاهش می دهد .

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش