مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

معرفی هیوندا توسان 2016

جمعه 28 فروردین 1394

 

معرفی هیوندا توسان 2016

 به گزارش مجله مجازی به نقل از پایگاه خبری « عصرخودرو » ، توسان 2016 را دیگر نباید یک فیس‌ لیفت معمولی دانست چراکه تغییر اساسی چهره‌اش ، نشانگر نسل جدید این کراس‌اور کره‌ای است . هیوندای در سومین نسل توسان ، تلاش کرده تا چهره خودرو شبیه برادر بزرگترش یعنی سانتافه باشد که البته با گذاشتن یک جلوپنجره کرومی شش ضلعی ، تلاشش نتیجه‌بخش بوده . اما چراغ‌های خودرو ماحصل سلیقه طراحان بوده و تاکنون در محصولات هیوندای نظیری نداشته است . LED های روز که در زیر مه‌شکن جاسازی شده ، تکمیل کننده چراغ‌های جدید توسان هستند .

درون کابین نیز می‌توان دید که مانیتور لمسی کنسول بزرگتر شده ، تریم کرومی بر روی فرمان و دستگیره‌ها بکار رفته و فرمان خودرو نیز به روکش چرمی مزین شده است . هیوندای همچنین از سیستم تهویه و گرمکن برای صندلی‌های جلو استفاده کرده و درب صندوق را هم برقی کرده است تا با فشار دادن یک دکمه فضایی 513 لیتری در اختیار سرنشیان قرار بگیرد .
هیوندای توسان در اروپا ، با انجین استاندارد 1.6 لیتری با قدرت 135 اسب‌ و گیربکس 6 سرعته دستی تحویل مشتریان می‌شود . هیوندای نسخه توربوشارژ همین انجین را با قدرت 176 اسب هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که البته این‌بار مشتریان می‌تواند از گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نیز بصورت سفارشی بهره ببرند .
توسان اما دو انجین دیزلی هم دارد ؛ یکی 1.7 لیتری 115 اسبی و دیگری 2.0 لیتری 136 اسبی که هردو با گیربکس استاندارد 6 سرعته ( یا اتومات سفارشی ) به فروش می‌رسند .
هیوندای توسان 2016 بعد از اولین رونمایی‌اش در نمایشگاه ژنو امسال ، از نیمه دوم سال 2015 وارد بازار اروپا می‌شود . ناگفته نماند که هیوندای در نسل جدید این خودرو دیگر از نام ix35 استفاده نمی‌کند . 

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش