مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

بررسی تویوتا کمری 2017

جمعه 19 شهریور 1395

با اینکه برخی تریم‌های تویوتا کمری تجهیزات بیشتری را دریافت کرده‌اند ، اما قیمت تویوتا کمری 2017 نسبت به مدل سال قبل تغییری نکرده است . برخی از این تجهیزات که امسال اضافه شده‌اند عبارت‌اند از : رنگ متالیک Blue Streak ، سیستم صوتی انتون برای تریم های XLE  و XSE  به علاوه‌ی سیستم چندرسانه‌ ای با نرم‌ افزارهای سیستم ناوبری و سیستم صوتی ... برای آشنایی بیشتر با این محصول محبوب تویوتا در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید ...

قلب تپنده‌ی کمری همچنان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری با 178 اسب بخار قدرت و 230 نیوتون متر گشتاور و پیشرانه ی 6 سیلندر 3.5 لیتری با 268 اسب بخار قدرت و336  نیوتون متر گشتاور است که هر دو واحد قدرت به گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک متصل هستند . کمری هیبرید نیز از پیشرانه‌ی 2.5 لیتری بنزینی و یک پیشرانه‌ی الکتریکی استفاده می‌کند و توان تولیدی کل آن 200 اسب بخار است . این مقدار نیرو از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد

البته برای کسانی که نیاز به قدرت بیشتر دارند این خودرو دارای موتور دوم ۶ سیلندر با توان  تولید  ۲۶۸ اسب بخار و ۳۳۶ نیوتون متر گشتاور است  که حجم این موتور پر قدرت ۳۵۰۰ سی سی است .

نسخه‌های 4 سیلندر XLE و XSE به همراه نسخه‌ی هیبرید XLE از شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند بهره خواهند شد . در بخش ایمنی ، همه‌ی مدل‌های تویوتا کمری بدون دریافت هیچ هزینه‌ی اضافی به 10  ایربگ و سیستم ایمنی استار مجهز می‌شوند که این سیستم دربردارنده‌ی کنترل کشش ، کنترل پایداری خودرو ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و کمک ترمز ، تکنولوژی توقف هوشمند و سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها می‌باشد .

نمای بیرونی تویوتا کمری 2017

نکته جالبی که در مورد تویوتا کمری مدل ۲۰۱۷بدانید این است که این خودرو بر خلاف سایر شرکت ها در مدل ۲۰۱۷ تعداد زیادی امکانات ایمنی و رفاهی اضافه کرده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ، اما در عوض این افزایش تجهیزات هیچ افزایش قیمتی نداشته است . تویوتا کمری مدل ۲۰۱۷ به طور کل در سال ۲۰۱۷ تجهیزات جدید زیر را اضافه کرده است :

·شارژر بی‌سیم

·سیستم صوتی جدید انتون

·رنگ متالیک آبی استریک

·سیستم مولتی مدیای جدید

·سیستم ناوبری

·سیستم صوتی

·سیستم توقف هوشمند ( مکمل کروز )

·افزایش ایربک ها به ۱۰ عدد

·سیستم کنترل کشش

·نمایش فشار تایر ها

·سیستم پایداری خودرو

·سیستم توزیع الکترونیکی ترمز

·سیستم کمک ترمز

در مدل جدید تویوتا کمری ، تغیرات زیادی در زمینه تکنولوژی این خودرو صورت گرفته است .

استحکام توانایی‌های همیشگی تویوتا کمری با افزودن تجهیزات استاندارد بیشتر می‌شود اما در این نسخه هدف اصلی ثابت نگه داشتن قیمت آن برای عرضه در بازار سال ۲۰۱۷است .

سیستم‌های XLE و XSE هم‌اکنون بر‌روی سیستم مالتی‌مدیا تویوتا تعبیه شده‌اند که البته نیاز به شارژ هم ندارند . از جمله قابلیت‌های این خودرو می‌توان به XLE و XSE اشاره کرد که XLE هیبریدی نیز برای آن در نظر گرفتنه شده است . این محصول دارای شارژر بی‌سیم Qi برای تلفن‌های هوشمند نیز است . البته باید بدین نکته توجه داشت که قابلیت مذکور برای مشتریانی که دارای آیفون هستند چندان کاربردی نخواهد بود . زیرا اغلب ، تلفن‌های اندرویدی از این سیستم پشتیبانی می‌کنند .


آخرین و پرهیاهوترین نوآوری تویوتا ؛ رونمایی از رنگ آبی متالیک در کمری مخصوص سال ۲۰۱۷ است که قبلا در طراحی‌های پیشین شرکت کنار گذاشته شده بود

نمای داخلی تویوتا کمری 2017

خوشبختانه قیمت نسخه جدید خودرو افزایشی جزیی داشته و ۲۳.۹۰۵ دلار است . واین درحالی است که قیمت سیستم XSE  V6  درحدود ۳۱.۳۷۰ دلار است . قیمت این محصول ۲۷.۶۲۵ دلار است . لازم به ذکر است که خودروی مذکور عملکرد بسیار خوبی دارد .

البته برای خرید این خودرو لازم نیست که زیاد منتظر بمانید ، تویوتا عرضه این محصول را آغاز کرده است .

لینک های زیر نیز میتواند مفید باشد :

- تویوتا کمری 2016

- تویوتا کمری 2015

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش