مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

 آموزش کسب درآمد ثابت و پایدار از وبلاگ یا وبسایت

پاپ آپ چیست ؟

پاپ آپ به پنجره ی جدیدی میگویند که وقتی وارد سایتی میشوید خودکار باز میشود ، که این روز ها خیلی از مدیران وبسایت ها و وبلاگ ها جهت کسب درآمد دائمی از آن استفاده میکنند .

اما چگونه از پاپ آپ استفاده کنیم ؟

با ثبت نام در سایت های ارائه دهنده ی خدمات پاپ آپ ( که در ادامه دو مورد از بهترین ها را معرفی خواهیم کرد ) شما کد جاوا اسکریپتی دریافت می کنید و آن کد را در قالب وبلاگ و یا سایتتون قرار می دهید و به ازای هر بازدید کننده در روز درآمد کسب می کنید .

به طور مثال اگر 1000 بازدید کننده داشته باشید و هر پاپ آپ 9 تومان درآمد داشته باشد شما در روز حدود 9000 تومان درآمد خواهید داشت که درآمد قابل توجهی هست .
ولی اگر بیش از حد پاپ آپ استفاده کنید برای بازدید کننده شما آزاردهنده خواهد بود .
طبیعتا هر بازدید کننده ای از سایتی که برای هر کلیک لینک دانلود میذاره فرار می کنه ، مخصوصا اگر مطلب شما زیاد ارزشی نداشته باشه یک ثانیه هم در سایت شما نخواهند ماند .
 
ضمنا مرورگر ها پاپ آپ بلوکر دارند ، اما بستگی به سایتی که ازش کد پاپ آپ دریافت می کنید تعداد خیلی کمی از پاپ آپ ها بلوک می شوند ( مثل دو سایت زیر )
در ضمن هر پاپ آپ در طول 24 ساعت فقط یک باز میشود که زیاد هم آزار دهنده نیست .

پس از دو سال تجربه در زمینه ی پاپ آپ دو سایت را که از نظر ارائه ی خدمات پاپ آپ از بقیه ی سایت ها بهتر می باشند را به همراه لینک ثبت نام در زیر معرفی کردم ، پس وقت را هدر ندهید و هر چه سریع تر و در مدت زمان کوتاهی ثبت نام کنید و سپس کد را درقالب وبلاگ و یا وبسایت خود قرار داده و از بازدیدکنندگان خود کسب درآمد نمایید .


از مزایای این دو سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :


1 -  کسب بیشترین مبلغ از باز شدن پاپ آپ ها نسبت به سایت های مشابه
2 -  زیر مجموعه گیری
3 -  قیمت مناسب و دارای بیشترین باز شدن پاپ آپ ( برخی از سایت های مشابه پاپ آپ کمتری را نسبت به پاپ آپ های باز شده ثبت میکنند ) .
4 - مهمتر از همه اینکه بقیه ی سایت های ارائه دهنده خدمات پاپ آپ اجازه ی استفاده از یک سیستم مشابه در کنار سیستم خود در یک سایت را نمیدهند ، ولی این دو سایت با وجود درآمد مناسب اجازه استفاده از سیستم پاپ آپ دیگر را نیز در کنار سیستم خود به شما میدهند ( یعنی شما از دو سایت به طور همزمان درآمد کسب میکنید ) .
5 - پرداخت به موقع

بعد از ثبت نام باید منتظر باشید سایت یا وبلاگتون تائید بشه و از قسمت دریافت کد ، کد پاپ آپ رو دریافت می کنید و در قالب سایت ( در قسمت head بذارید بهتر باز میشه ) قرار می دهید و به میزان بازدیدکنندگانتان درآمد کسب میکنید . همچنین با زیرمجموعه گیری میتوانید درآمدتان را به راحتی افزایش دهید که تمام شرایط در دو سایت زیر توضیح داده شده است  .

همین حالا روی تصاویر زیر کلیک کنید و در مدت زمان کوتاهی ثبت نام کنید و از بازدیدکنندگانتان درآمد کسب کنید .

 
هر گونه سوالی داشتید میتوانید در قسمت نظرات در همین صفحه با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم .

اگه فک میکنی که تعداد بازدیدکننده ی سایتت پایینه واسه اونم راه حل داریم ، لینک زیر بهت میگه چکا کنی بازدیدکننده های سایت بره بالا ، حتما بخون و عمل کن :

43 راهکار ساده برای افزایش بازدید وبسایت یا وبلاگتان

 

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش