مجله مجازی تیونر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عضویت در کانال عشق ماشین

عضویت در کانال عشق ماشین !

فروشگاه تیونرشاپ

سرویس GPRS همراه اول

سه شنبه 15 اردیبهشت 1394

 

سرویس GPRS همراه اول

( ‎‎‎‎‎‎‎‎GPRS ‎‎‎‎‎‎‎‎- ‎‎‎‎‎‎‎‎ ( General Packet Radio Service ‎‎‎‎‎‎‎‎  سرويسي است که توسط اپراتور شما ، همراه اول ، در اختيار شما قرار گرفته است .

GPRS جايگزين دسترسي Dial up به اينترنت در گوشيهاي موبايل ( مثل سرويس ديتا در GSM ) است که مرور سريعتر وب را ممکن ساخته و سرويسهاي Online را با سرعت بيشتري در اختيار قرار مي دهد . در مقايسه با يک اتصال GPRS ، Dial up به جاي استفاده از يک شماره تلفن براي اتصال ، از يک (APN (Access Point Node استفاده مي کند که بايد در گوشي تنظيم شود . تنظيم اين پارامتر و ساير پارامترهاي لازم براي اتصال به GPRS توسط سرويس OTA انجام مي گردد . سرور OTA پس از دريافت درخواست شما از طريق لينکهاي ذيل ، اين تنظيمات را در قالب يک پيام کوتاه براي شما ارسال مي کند . پس از باز کردن پيام و زدن کد 1234، تنظيمات به طور خودکار در گوشي قرار خواهد گرفت و يا با ارسال مدل گوشي بصورت انگليسي به شماره 8008 تنظيمات GPRS را دریافت نمایید .

چنانچه به هر دليل اين کار با مشکل مواجه شود ابتدا درخواست خود را تکرار کنيد . در صورت عدم موفقيت مجدد ‎‎‎‎‎‎‎‎ با مرکز پاسخگويي همراه اول به شماره 09990 ‎‎‎‎‎‎‎‎ جهت حل مشکل تماس حاصل نموده يا طبق راهنماي زير پارامترها را به طور دستي در گوشي خود ‎‎‎‎‎‎‎‎ تنظيم نماييد .

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش